Friday 29 June 2012

RESAH YANG TERAMAT

assalamualaikum n peace you =.=''

Hari nie merupakan hari terakhir saya berada di UUM, sekarang ni da otW packing2 barang nk balik, sudah ramai sahabat2 lain pulang ke kampung halaman masing2, yang tinggal hanya beberapa orang sahaja lagi, termasuk jiran cina depan bilik nie, n En saDe je yang masih ade yang menemani saya. esk juga paper sade yang last dan terakhir bagi penghujungg semester nie.! Syukur alhamdulillah, kami dapat melalui seM ni dengan lancar, tanpa sebarang masalah yang berat2 melanda. :)

tetapi, hari ni juga, antara hari2 yang menguris hati, mengusik memori saya.! sahabat tercinta yang boleh dikatakan rapat sudah berangkat ke overseas, ntahkan bila dapat ketemu, (sarawak je pon) epul fretelli, semoga nanty kita dapat bersua lagi, begitu juga mOOmy Darvina, korang berdua akan saya ingat smpai bila2, dorang nie da last sem, sbb tu yang jadi sedih semacam, tgok jer gitar hitam nie, rndu kat epul, tgok kat kopiah aladdin nie, tringgat kat awin! hurm,. ade lagi sahabat yang lain turut sama pulang hari nie noraDika Bolhassan, sape lagi tah, ramai lah, ramai, xterbilang, sbbtu la sunyi sangat2, kemas barang pon da sorang2, smpai xtau nk kemas part mane dulu, alahai,.

tidak mengapalah, nanti, jika sempat, saya upload gmbar, okeh :) saya disini sentiasa mendoakan sahabat2 saya disana sentiasa sehat dalam menghadapi rona2 kehidupan, yang palin penting, jangan lupa solat tau korang!! :) mizz u alls a lot!

goT to go, c U again, walaikumusalam, wbt,.. ^^

No comments:

Post a Comment