Thursday 14 June 2012

pizZa?? hehehe

Selasa 12 jun 2012 jam 8.30pm sharp saya sampai depan pejabat bukit kaci menunggu untuk menjemput 2 org hamba ALLAH yang menyatakan bahawasanya mereka ingin menyewa kereta.^^ tetapi, telah bertukar situasi saya menjadi driver mereka.! selepas itu, kami berbincang kemana halatuju mereka berdua ini,dan selepas membuat keputusan, halatuju kami adalah ke pizza hut jitra!lalu saya memandulah kereta sebagai seorang pemandu pRofessional! hahaha..selepas masuk ke restoran, kami termenung sejenak memikirkan menu apa yang hendak kami makan, setelah menjenguk menu order kami mengorder la beberapa jenis
makanan. seketika menunggu, sempat lagi saya mengesyot gambar!bahasa ape aq pakai pon ta tau lar! hehehe... line kat meja tu lawa lar






<--Ni la ciKtIEy! termenung berfikir, ape eh nk mkn?? eg order la nk mkn ape? jawabku, entah lar, xpnah2 pon masuk pIzzA nie, nk order cane, xreti,order la pape yang halal tolak batu dengan kayu,yang lain jangan riso ,Owang makan jer! hahaha. begitulah perihatinya ciktiey terhadap saya :P


ni ha lagi sorang lagi, sedang sibuk je makanan datang, beliau sibOk jer nk amek gmbo, katenye nk upload kat FB! heheh.. ape dar. tapi, korang berdua ni memang berjanji ker nk pakai baju itam nih?? :)
malam tu, seriously, orang ramai sangat dalam kedai  lepas kami masuk, memang kami ni pembawa pelaris ke ape ke ntah,? ntah2 dorang 2 orang ni yang membuatkan orang dalam kedai ni ramai??^^ hehehhe


Rezki saya pada malam itu murah! saya diperlawa untuk jemput sama menjamu selera!ni jer menu yg kiteorg makan malamtu.mushroom soup menjadi pilihan hidangan saya ,bersama pizza yang sudah separuhnya saya makan, ehhehe.. alhamdulillah,, sudah kekenyangan saya!


ni hidangan member cikTiey tuh, lupe plak nk tanye name die ape, terok lar driver ni pon! tengok tangan yang pegang sudu ngn garfu tu, isk, memang xsabo lar! :P ahahhaa,, jangan marah yer..

Salad niekiteorang kongsi ramai2. mayonise dier sedap lar, mungkin tu kot secreat recipi pizza hut kot?

Ni hidangan yang menjadi pilihan hidangan ciktiEy malam tu, ape lak name die xtau,yang saya tau, kat atas tu keju,sosej, dalam tu ade nasi,. nampak cam sedap, teringin jugak nk try, tapi segan la pulak, nanty, jika tidak keberatan akan ku kunjunggi lagi pizza tu even xsedap sangat, insyaALLAH..!!






orang yang paling lambat siap malam tuh, dimenangi oleh, jeng3x,, cikkita amore!:) hehehe..kalo beliau bace blog ni, sah2 die marah. ahahhaha..msty die akan cakap nk kenekan die lar tu,! hehhe,, jangan mara lor, nanty cepat tue!  :)

ni je lar coretan untuk malam nie, nanty bersua lagi ea??












p/s: kalo tiap2 malam jadi driver pon xpe kalo cmnih selalu. hehhee..

No comments:

Post a Comment