Saturday 8 September 2012

Assalamualaikum UUM!!

Assalamualaikum kepada uum serta sekalian warganya^^...
Alhamdulillah, dapat juga kita bersua setelah sekian lama tidak kelihatan di entri, sebelum tu saya, muhammad zulaizie bin mohammad zu, ingin menyusun jari memohon ampun sekiranya ada silap dan salah, selamat hari raya aidul fitri. rasenya masih belom terlambat. hehhehe...

Sepanjang cuti, saya teramatlah sibok sehinggakan tidak sempat untuk menulis walaupun 1 entri,.. Yang sebenarnya, bukan ketandusan idea, . idea terlalu banyak, tetapi masalah internet dan kesibukan bekerja membuatkan saya tidak sempat untuk mencoret di teratak yang xberapa comey nie, =)...

tidak mengapalah, insyaALLAH, nanty akan ade la entri baru yang akan saya tulis mengenai masa cuti hari tu, apa2pon, kepada junior yang bar0u masuk tu, selamat datang saya ucapkan,:).. tu lah untuk malam nie.. jumpe g dilain hari ^^...

w'slm.,,..


No comments:

Post a Comment