Saturday 23 June 2012

2 HARI BLACKOUT 2 HARI JEM!

assalamualaikum. n peace yoe!!^^

begini la kehidupan di uUM sintok nie, kalau bLackout letrik, memang xleh nk on9 la, mesti serindit xleh nk connect sbb dok main safe mood and standby jer, kalau kena pada hari jumaat memang jem lah, sangat menyakitkan hati dan menguju kesabaran saya! heheh..alhamdulillah, hari nie baru boleh 0n9, jam 11.00am..

2 hari xmengepost, tidak menulis entri saya merasakan itu adalah tempoh menunggu yang sangat lama, kerana menulis ni saya rasa macam dah jadi satu rutin dah, hahHaha,tapi tidak mengapa,, berharap sekiranya de jer kes blackout ni berlaku, sila selesaikan dengan segera,.^^

Bile dah abis exam nie, rase jugak macam nk balik, tapi masih sayang nk tnggal DPP EON nih, rase macam masih belom mau balik maa! saya akn stay sini sampai 30 . persaan nk balik tu tetap ada, rindu kat kampung halaman memang tidak boleh nk dielakkan, kerana sudah menjadi fitrah, kita sebagai manusia. tetapi, demi untuk rehat la katakan sampai 30 ni, ok lah kot?? sambil menunggu sahabat abis exm, tapi, hal tersebut masih belom diputuskan lagi.

banyak program dibuat sepanjag abes paper nih, benda yang paling suke wat adalah menanam bunga dekat FB sebelom blackout berlaku! huh, 2 hari xon9, abis bungaku kekeringan, game kat dalam nih memang berniaga la, memang menyakitkan hati, macam2 kerenah die wat nk suruh jugak beli, ingat saya kaye macam anda ke en FB!! adoi,,

harini, my lovely rumate pon sudah berangkat pulang ke kelantan terlebih dahulu, kemudian nanty insyaALLAH saya akan menyul. kalau balik nanti saya disini sudah mengatur beberapa program untuk saya laksanakan kemudian di rumah, yang paling utama adalah trip memancing,, sambil pergi ke pulau perhentian! hehehe...sebenarnya sudah beberapa kali saya ke sana, tapi, hati ini, masih lagi belom puas melihat keadaan persekitaran yang sangat mengasyikkan, sangat suasana yang nyaman dan damai, air yang bersih warna kebiruan, ikan pon jinak, bagi roti, banyak2 datang, wah! sangat mengujakan.huhuhu.. tidak mengapa, bila sampai nanti, tu la perkara pertama yang akan saya wat.i'allah .

xpe lah dulu, nkg makan, lapo, huhuhu, cee u next round!
wassalam..^^

No comments:

Post a Comment