Tuesday 26 June 2012

peRjalanan Yang Mengujakan~ :)

Bismillahirahmaniarahim.. :)
Assalamualaikum and peace yoe! hehee
sebelum menulis belOg ni, ingin saya mengucapkan riBuan, siket, JutaAAN terima kasih kepada en saDe hafiz N pN ziela idaYu kerana sudi mengikut saya, menemani saya sepanjang perjalanan kami ke Pinang,. tidak lupe juga kepada ciktiey! sudi mengundang kami, menjadi GPS kepada kami walau untuk sementara waktu, heheh ^^


ni la muka2 ceria sebelom kami memulakan perjalanan kami, perjalanan yang memakan masa hampir 4 jam, hohohoho,, sbb jalan jem! :) sebab nk lari tol punye pasal, terpaksa la kami lalu jalan yang penoh dengan trafic light, tetapi, tidak mengapa, kerana kami boleh melihat permandangan sekeliling yang mengasyikan, yang boleh menyejukkan minda!




tp, sayang jugak yer, kami smpai sane da lewat, tidak sempat untuk berjalan ke tempat2 yang menarik. sempat jugak saya menghubungi kawan untuk bertemu, tetapi, masa tidak mengizinkan kami untuk bersua! maafkan saya!! :)




Akhirnya smpai lar kami ke terminal feri. :) lame banget tidak ku menaiki feri.  bernasib baik jugak , orang xramai, laju2 jer beratur, haha :D












Rase2 ni dah kali ke berapa saye menaiki feri, kalau kat rumah selalunya saya menaiki bot! lagi laju, hehe, feri ni die slow siket, . rase2 nye dah lama sya xterkena nagin laut nih, hihiihi,, suasana laut sebelah pinang nie, berbeza dengan angin laut depan rumah saya yang mungkin lagi landai dan belom ade pelabuhan yang maju sebegini..^^












Sementara menunggu kami bergerak, sempat lagi say mengshot beberapa keping gambar, walaupun beliau "temau" saya masih lagi degil! hohohoho,, maafkan saya cikTiey! :)  ni lar soalan yg saya tnye kat cik tiey, Aty, nanti boleh datang lagi x??:) hehehe..


samsons- kenangan terindah :)



Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang tlah hilang darimu
Yang mampu menyanjungku

Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun 
Aku mampu tuk mengenangmu

Darimu...
Kutemukan hidupku
Bagiku...
Kau lah cinta sejati

Ooh...

Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan 
Yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang tlah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah

Ooh...










akhirnya kami sampai la ke penghujung perjalanan menaiki feri! :) 15 minit kot perjalanan. hehe ^^

nanty la esk plak cite bile smpai kt sebelah pulau:) gud moninx!

No comments:

Post a Comment