Sunday 23 December 2012

DENGAN NAMA ALLAH, IZINKAN AKU MELAMARMU. :)

Assalamualaikum, n peace yoe^^ :) tergerak hati pada malam ini untuk mencoret di dinding blog kesayangan. hehehe,, yang sebenarya, saya tidak ada di bilik pon pada ketika ini, saya berada di Lapangan Terbang Bayan Lepas pulau pinang.. :: bersama sahabat dan yang tersayang^^ wah~~ sweet!!!

saya merasakan hari ni merupakan antara hari yang paling indah. hari yang tidak boleh dilupakan. Hari pertama datang pesta Penang Sungai nibong. Rasa2 macam xrugi la datang walaupun makanan kat gerai tadi xsedap langsung, dengan masin, mahal pulaktuh! pui! memang xmasuk dah gerai tu nanti..

Apa2 pun, saya berterima kasih kepada si dia, kerana sudi mengajak saya menaiki top gun untuk yang sekian kalinya dalam sejarah hidup, walaupun, saya tidak mengeluarkan sebarang suara! hahha.. katanya, nk jadikan itu satu sejarah yang untuk dikenang dan dihargai.. hahaha,, awk, maafkan kita sbb kita xbertempik langsung, sekadar luahan yang xtau la awk denga ke x ape yg kite bgtau kat kamu tad!!  :)

Dekat pesta ni, ada berbagai jenis manusia yang boleh dilihat, ada yang bergaduh, ada yang menjerit ada yang macam2 lagi lah, yang mencolok mata dan kawan2nya, tapi, ada satu soalan, "kenapa perempuan suka menjerit?? "haha,, kalau da tau, nanty jangan lupe komen kat bawah..

mungkin itu sahaja coretan untuk malam inni.. nanty kalau berkesempatan saya mencoret lagi.. 

wslm.. :)


p/s: gembira melihat kamu tersenyum.. <3 u .. :P

No comments:

Post a Comment