Wednesday 30 May 2012

date ngn biskut julies! hehehe

semalam, bila terbaca tentang contest : a date with julie's, terbukak hati nk menulis tentang julies biskut ni, yg sebenarya aku nie memang peminat tegar julies biskut, da banyak tong dah aku beli setakat dok dekat uum nih., hehehe.. bile bangun tido lewat nkg kelas, kucapai la salah satu biskut di dalam tong tersebut, kadang- kala, ada juga sahabat dari bilik sebelah turut menghulur tangan meminta biskut julies! kerana ingin berkongsi kasih sayang kami, jadi, kami berkongsilah biskut tersebut.! hehehe mesrakan kami? ni la poster tuh.. peraduan date with julie's

kepada sesiapa yg berminat nk menyertai pertandingan untuk berkongsi kasih dan sayang korang tentang julies biskut  dan nak menceritakan cerita yang sama seperti aku buat nih,, klik lar link yang aku linkan nih. hahhaa http://saaddoter.says.com/recommendations/julies-blog-2
jangan lupe ye korang! :)

itulah sahaja entri saya untuk hari ini..:) love u julies biscuit!!

No comments:

Post a Comment